5 år sedan.

Idag är det 5 år sedan jag som 16-åring för första gången anlände till omvårdnadsprogrammet och min nya klass. Jag och Sofia H gick först fram till Signhild och Petter men skickades vidare till Sara och Kjellan. Det var en kort förstadag med våra nya mentorer och fotografering av Petter. Tänk att det har gått 5 år, unbelievable och att jag endast var 16 år, nu är jag 21, tänk vad tiden går.

Imorgon är det jag som far till min skola och ska plugga med Madde, så skönt att ha någon att plugga med till helvetestentan, just sådana här dagar känns det som konstigast att inte återvända till Strömbacka. Även fast det är 3 år sedan jag sist började ytterligare ett läsår där! :)

Aja, en heldag i Luleå imorgon där jag även ska försöka hinna in på Hööks och pröva stövlarna. Vi höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0