Sverige

Nu är jag hemma i Sverige igen, resan hem gick superfint förutom att båda planen var försenade, så jag var inte framme i Luleå förrän 19.30 efter att ha suttit en timme i Stockholm och fyra timmar på Oslo flygplats. Tekniska fel och ett bagage som checkats in utan någon ägare som dök upp.
 
Men nu är jag hemma igen och det har aldrig varit så underbart att vara i Piteå som nu! :) Min hund var helt överlycklig och visste inte vad han skulle ta sig till på Kallax. Det var ett kärt återseende från båda håll kan jag säga! Tog en lång kvällspromenad med honom sent igår kväll och han har nog aldrig sprungit så mycket som då, helt överrymd av glädje!
 
Om drygt en timme rullar bilen till stallet där jag ska hämta upp Salma och Isabella, sedan ska jag äntligen få rida Corny igen!! ;D Vi kör på cavaletti och hoppning idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0