Today

Idag har jag inte gjort många knop, det har verkligen varit en lugn dag. Jag startade dagen med att plugga inför min tenta som otroligt nog börjar fastna. Utöver det har jag gått en promenad med hunden, ska snart ta med mig honom i bilen och fara och gå vid vattnet, jag har även ringt folktandvården då det värker i min ena visdomstand så jag fick en akuttid imorgon 07.40. Skönt att ha det bortgjort på morgonen!
 
Annars har min studiehandledning kommit inför en av höstens kurser, den behandlar naturvetenskap. Vi ska i ett tillfälle klara 80 % av 20 växter. Jag säger bara good luck! :)
 
Utöver det har jag praktik v. 40-42. Hoppas på att få praktik på Backeskolan.
 
Imorgon ska jag hursomhelst, förutom tandläkaren, plugga de sista timmarna inför tentamen som är på lördagmorgon. Även koppla av med fångarna på fortet på kvällen.
 
Ha en bra dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0