This is what I have been dreaming of my whole life

Idag stod hoppning på schemat, som jag försöker göra en gång i veckan och alltid på söndagar. Corny var inte osäker idag och tvekade ingenting förutom ett stopp som berodde mig då vi kom för dåligt in. Annars hoppade han helt perfekt och vi slutade på 70 för att jag vill att han ska ha självförtroende även i fortsättningen, att han är medveten om att han kan. Jag var inte osäker överhuvudtaget idag, vilket jag alltid brukar vara, även om det bara är ytterst lite så var jag inte nervös, inte ens lite. Underbar känsla nu i efterhand! :) Jag vågar allt om jag bara vill. Fungerar allt nästa vecka så hoppar jag minst 80/90.
 
Nu ser jag på Medium och väntar på att klockan ska bli 22.00 så jag kan gå ut och se på stjärnfall, hoppas att jag får se, nästa sker om 110 år så jag måste ha tur! :)
 
Imorgon och resten av veckan blir det plugg på bibblan i Piteå, de öppnar inte förrän 12.00 så jag kan ha sovmorgon iaf! :) Tentan i hållbar utveckling ska jag fixa denna gång!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0